The Eleventh Edition of Business Research Methods continues to provide the most timely, richest, and most comprehensive coverage of the research experience in Business Research Methods. Students and instructors will find thorough coverage of all business research topics 'backed by solid theory. The expertise and practical experience of Cooper and Schindler is evident in the realistic Snapshots, Close-Ups, PicProfiles, and case studies found throughout the text. Managerial decision making is the underlying theme, and topics and applications are presented and organized in a manner that allows students to thoroughly understand the business research function. Consequently, the structure of the text encourages and supports completion of an in-depth business research project during your course.
"Phương pháp nghiên cứu trong kinh doanh" Sinh viên và giảng viên sẽ tìm thấy phạm vi toàn diện của tất cả các chủ đề nghiên cứu kinh doanh. Những kinh nghiệm chuyên môn và thực tế của Cooper và Schindler được thể hiện rõ giúp cho sinh viên hoàn thành dự án nghiên cứu chuyên sâu kinh doanh trong suốt khóa học.
Xin trân trọng giới thiệu!